Jumping je metoda cvičení, při kterém se používá fitness trampolína, jde o cvičení, při kterém kromě toho, že posilujete každý sval těla, víte se i zabavit a nejde o klasické cvičení při kterém se soustředíte jen na to abyste podali co nejlepší výkon. Cvičení na trampolíně vám ukáže úplně jiný, zábavnější rozměr cvičení a kromě toho, podáte výkon jako při běhu, či plavání.

pružiny trampolíny

V čem spočívá cvičení na trampolíně?

Na trampolíně skákal snad každý z nás. Cvičení, při kterém se používá fitness trampolína není nejjednodušší, člověk totiž dá zabrat každému jednomu svalu na těle, přece jen při výskoku, abyste udrželi rovnováhu musíte napnout svalstvo. Při jumping-u tedy procvičujete svaly břišní, zádové, hýžďové a také svaly na nohách. Cvičení na trampolíně bychom mohli přirovnat ke kardio cvičením, tedy při správném cvičení na trampolíně dokážete podat ze sebe výkon jako při plavání, či při běhání. Cvičit na fitness trampolíně nemusíte jen s obyčejnými výskoky, ale můžete zapojit i jiné způsoby cvičení. Pokud máte zájem zjistit, jaké cviky se dají cvičit na fitness trampolíně, určitě se obraťte na internetové stránky společnosti https://inlive.cz/, kde najdete velké množství zajímavých cviků, ve kterých je fitness trampolína v hlavní roli.

dětské hřiště

Jaké jsou výhody jumping-u?

Kromě toho, že při aktivním cvičení na trampolíně spalujete kalorie, má toto cvičení oproti jiným cvičením své výhody. Cvičení na fitness trampolíně má pro vaše tělo menší zátěž na vaše klouby, a to z toho důvodu, že náraz po dopadne není tak silný a tvrdý jako při dopadne na beton, proto jsou vaše klouby chráněny. Tím, že na trampolíně skáčete a zároveň dopadají a vedle toho vykonáváte ještě cviky, si zlepšujete stabilitu. Toto jsou dvě hlavní výhody, které s sebou cvičení na fitness trampolíně přináší. Fitness trampolína lze zakoupit i v lepším sportovním obchodě, tedy můžete na ní cvičit i v pohodlí domova a nemusíte kvůli tomuto cvičení chodit nikde do fitka. Pokud vás zajímá i intenzita cvičení na trampolíně, k tomu abyste sobě viděli určité výsledky, ale hlavně abyste cítili zdravější a lépe, je třeba abyste skákali alespoň dvakrát týdně po 30 minut, každé tělo je však jiné, některé vyžaduje méně, jiné zas více. Odzkoušejte a uvidíte sami, zda vás toto zábavné cvičení okouzlí.